czwartek, 18 maja 2017

W końcu nadeszło wolne!


Znacie to uczucie kiedy siedzicie przed fejsem i wpatrujecie się uparcie w tę zieloną kropkę przy jednym, jedynym nazwisku i siłą woli próbujecie sprawić, aby usłyszeć ten charakterystyczny dźwięk przychodzącej nowej wiadomości, bo wiecie, że jeśli sami napiszecie to wyjdziecie już na psychopatę i stalkera? 
Dlaczego ja za każdym razem chcę bardziej i mocniej? I jestem tak bardzo niecierpliwa, że to powinno być karalne.

Dobrze, że dziś zaczęłam urlop (taki mi urlop, że pół dnia siedzę na mailu i dopinam ostatnie sprawy przed odcięciem się od komputera i może internetu). Udał mi się odgruzować pokój, prawie do końca spakować torbę (jeszcze prasowanie, ale to chyba wcisnę mojej mamie!). Jestem prawie gotowa na jutrzejszy wyjazd!
Kilka dni spędzę na wsi, odpocznę od wszystkiego i mam nadzieję, że wrócę naładowana chociaż trochę pozytywną energią, bo wiem, że jak wrócę to czeka mnie mnóstwo pracy.
Odpoczynku - przybywaj!
Udostępnij ten wpis

7 komentarzy :

  1. W takim razie życzę udanego wypoczynku ;) Mam nadzieję, że naładujesz akumulatory ;) No i żebyś w końcu usłyszała ten dźwięk wiadomości od tej konkretnej osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to odpoczywaj i naładuj swoje akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę miłego odpoczynku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w czasie wyjazdu odpoczniesz i się zrelaksujesz :)
    Ja od dawna nie mam tej schizy wpatrywania się w 'zieloną' kropkę na fb, ale wiem jak to jest bo bardzo długo miałam podobnie. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie cud i usłyszysz dźwięk wiadomości!

    Z praca to tak bywa :) W sumie atmosferę mam luźną, a więc bardzo nie narzekam, ale urlop mógłby przybyć wcześniej :D

    Pozdrawiam także! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 5 dni też będę się cieszyła urlopem i nie tyle cieszy mnie wolne od pracy, ile chwilowa ucieczka od aktualnych współmieszkańców :) Odpoczywaj, ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj znam to uczucie doskonale, kiedyś potrafiłam patrzeć w ekran jak głupia i czekać na wiadomość.

    Super, to wypoczywaj i relaksuj sie :) Udanego wypoczynku i super słonecznej pogody Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. efektywnego wypoczynku życzę :D! ech, jak ja nie lubię prasować :/
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.