sobota, 27 maja 2017

Gdy kończy się maj


Czas znowu zaczął uciekać mi przez palce. Przecież niedawno był kwiecień i ślub mojej P. A teraz już kończy się maj! 

Urlop upłynął mi pod znakiem braku internetu, zasięgu i praktycznie zerowego kontaktu ze świtem wirtualnym. Spędziłam godziny siedząc z rodziną, z którą nie widziałam się kupę czasu, wysłuchałam milion historii, które wydarzyły się tym czasie, obejrzałam film z wesela kuzyna i przy okazji pomogłam cioci zrobić laurki z okazji dnia Matki dla dzieciaczków w jej szkole. Jednym słowem - odpoczęłam!
Przedłużeniem urlopu okazał się wyjazd służbowy nad Zgierz, gdzie na hamakach w lesie omawiałyśmy strategie szkoleń na ten rok. Tak to ja mogę pracować! 
Po powrocie spędziłam aż jeden dzień w pracy i trafił mi się kolejny wolny weekend. Maj pod względem wolnego bardzo mnie rozpieścił!

Postanowiłam sobie, że na lipcowe wesele nie kupię sobie żadnej sukienki, bo przecież mam ich całą szafę. No ale.. przez zupełny przypadek przed moim wyjazdem w ręce wpadła mi strona z przecenionymi sukienkami i jakoś tak wyszło, że w mgnieniu oka zamówiłam jedną.. a dzisiaj rano drugą... Ale pocieszam się, że za obie (razem z dwiema przesyłkami!) zapłaciłam tylko 90 zł! Czyli rozgrzeszyłam sama siebie, a na weselu i poprawinach pojawię się w nowych kreacjach.

A Pana z postu niżej sobie odpuściłam! Tzn wmawiam sobie, że sobie odpuściłam. Bo to zawsze tak działa, nie? Jak przestajesz się odzywać i angażować to im zapala się czerwona lampka i zaczynają się starać. Także próbuję oszukać system, trzymajcie kciuki, aby mi się udało!
Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. To super, że odpoczęłaś ;) U mnie też czas przelatuje przez palce, niedawno był styczeń a tu już pół 2017 roku za nami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami mam wrażenie, że ubrania do mnie przemawiają. Mówią "kup mnie, kup mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie maj tez miesiącem relaksu i odpoczynku :)
    Masz racje, jak odpuszczasz to facetom bardziej się chce starać, bo mają o kogo walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie detoks od świata wirtualnego to też fajna sprawa. Można odpocząć i skupić się na rzeczywistości.
    A co to za srona?
    No to trzymam kciuki, żeby udało Ci się ominąć ten system;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem brak internetu wychodzi na duży plus, nadrobiłaś czas z rodziną i miałaś wolną głowę od tego wirtualnego chaosu.
    No proszę jaka praca na hamaczku! Taka praca to rzeczywiście przyjemność :)

    Z tymi sukienkami to fajna okazja ! Cena ciekawa, a nowe suknie zawsze sie przydadzą, będziesz się lepiej czuła bo nowe, świeże :D

    Mam nadzieję, że ta cała sytuacja nie popsuje Twojego samopoczucie, z facetami to róznie bywa. Jesli o znajomości damsko-męskie - etapy ich sa różne, trudno kiedykolwiek przewidzieć "ciag dalszy".

    Jak jest ciepło to od razu łatwiej się żyje :) fajnie, że trochę miałas tej pogody na urlop :)
    Haha, każdy tak ma :D zawsze znajdzie się coś lepszego niż właśnie nauka czy bieganie ;p

    Ale latasz nadal, to chyba ten rodzaj strachu który po prostu jest i nie chce zniknąć ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie brak intenetu zawsze równa się z porządnym wypoczynkiem. Zamiast spędzać czas w czeluściach Internetu można cieszyć się ładną pogodą dobrą książką lub filmem, czasem spędzonym z najbliższymi:)
    To kupiłaś sukienki po taniości. Ciekawa jestem jakie one są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh te kobiety my chyba inaczej nie potrafimy z ciuchami. Ciekawe jak ta sukienki wyglądają. Trzymam kciuki aby coś zmienilo w tej reakcji - by zaczął się starać

    OdpowiedzUsuń
  8. Słuchaj, sukienek nigdy za dużo! ;D chociaż no, ja na wesele za tydzień idę w starej ( miałam ją na sobie raz! ), bo jakoś kupno odkładam tak długo, że w końcu zrezygnowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że odpoczęłaś! Oj maj minął bardzo szybciutko. Mnie również rozpieścił, jeśli chodzi o odpoczynek i pogodę. Teraz tylko czekam na wakacje :)
    Sukienek i ogólnie ubrań nigdy za dużo :D Jestem ciekawa jakie perełki wybrałaś ;)
    Aj faceci. Wiecznie tylko problem z nimi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.