sobota, 29 października 2016

Gdzie się podział październik?!



Październik przeleciał mi przez palce w tak abstrakcyjnie szybkim tempie, że ledwo co zdążyłam się obejrzeć a za trzy dni mamy już listopad!

Październik od trzech lat kojarzy mi się tylko i wyłącznie z jednym - początkiem studiów. W tym roku jednak trochę inaczej, w końcu zdecydowałam się na studia w trybie zaocznym. Dodatkowo robię dwa dyplomy jednocześnie, taka cwana jestem. Na zajęciach miałam przyjemność być w tym miesiącu aż raz. Przez własną głupotę źle sprawdziłam terminarz zjazdów i na pierwszym radośnie obsługiwałam klientów w pracy zamiast skrupulatnie tworzyć notatki. Dzisiaj gotowa i pozytywnie nastawiona zjawiłam się na uczelni aby w końcu przypomnieć sobie co to znaczy studiować. Nie do końca potrafię zdecydować jakie mam odczucia po dniu dzisiejszym. Ponad sto osób na roku trochę mnie przeraża (przyzwyczajona jestem do licencjatu - 7 osób na całym roku!), na jednych wykładach można dosłownie nic nie robić, tylko wpisać się na listę a na kolejnym zapisałam w zeszycie więcej stron niż przez cały zeszły rok.

Koniecznie potrzebuję jakoś lepiej zorganizować sobie listopad. I mam wrażenie, że sam kalendarz mi nie wystarczy. Jakieś pomysły jak mogę uratować nadchodzący miesiąc przed mignięciem mi tylko przed oczami?!

Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. Co studiujesz?
    Oj tęsknię za studiowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no! W końcu się odezwałaś tutaj, bardzo mnie to cieszy :D I tak przyjemnie, jesiennie się u Ciebie zrobiło :D

    Co do studiów to niestety, wiem co to znaczy mieć weekendy zajęte i jakie to jest wkurzające. Ale pociesz się myślą, że teraz tydzień czy nawet dwa wolnego. Ręka Ci odpocznie! :D

    Buziole! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny problem, ten miesiąc mi po prostu mignął.... Dni uciekły jak szalone...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja na licencjacie miałam 100 osób na roku, a teraz mam 100 osób w grupie wykładowej - a jest ich około 6. xD Generalnie nie sposób wszystkich zapamiętać. :P
    A dni mijają tak szybko, że sama nie mam pojęcia jak zahamować ten czas, wypadałoby zwolnić, ale przecież pracując i studiując jednocześnie na prawdę ciężko wprowadzić to w życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak czas gna do przodu , a jutro już listopad , mam wrażenie, ze najszybciej z całego roku lecą właśnie 3 ostanie miesiące , chyba stary rok nie może się doczekać nowego :D
    U mnie działają różne wyzwania albo postanowienia , czy to językowe czy fitnesowe ale jakoś mam wrażenie ze jak coś takiego robię to o wiele łatwiej mi się zorganizować mimo tego , ze czasu mam tyle samo , a i jeszcze lubię wykreślać dni , czasami mam wrażenie ze tym sposobem kontroluje dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam w internetach pełno pięknych planerów, gdzie naprawdę można rozpisać sobie mnóstwo rzeczy! u mnie wprawdzie kalendarz w zupełności wystarcza, ale dla tak bardzo narwanej osoby jak Ty potrzebne jest zapewne coś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w klubie, mój październik też się poszedł gwizdać, jakby zupełnie został wycięty z kalendarza.
    Poszukaj lub stwórz swój planner! Ja próbowałam, ale jednak pozostałam na zwykłym kalendarzyku, który dostałam od faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię w listopadzie! Mi również październik za szybko uciekł, nie zdążyłam go złapać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagrywanie swoich występów i oglądanie ich jest bardzo przydatne. Wtedy tak naprawdę widzimy i poznajemy nasze reakcje na stres. Gibanie z nogi na nogę, poprawianie włosów, przesadna gestykulacja. Gdy zdamy sobie sprawę z tego jak reaguje nasze ciało to już połowa sukcesu do tego żeby wyeliminować albo zamaskować te zachowania. Grunto to zdać sobie sprawę z tego co robimy podczas stresu, bo wiele ludzi pewne gesty wykonuje nie świadomie. Kiedy wiesz, że przystępujesz z nogi na noge łatwiej Ci jest obrać pozycję lekko rozchylonych nóg na ktorej pewnie się stoi, kiedy trzęsą Ci się ręce albo poprawiasz włosy bierzesz w łapkę dlugopis żeby czymś je zająć. Te zajęcia były bardzo przyadne, tylko pewnie prowadzący nie ten. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.